.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت به صدا و سیما برای تبلیغات شندرمن

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با اشاره به اینکه در خصوص تبلیغات دستگاه های پورتن و شاندرمن به صداو سیما شکایت کرده است، گفت: این وسایل غیربهداشتی و غیر علمی هستند و نباید تبلیغات آنها از صدا و سیما پخش شود.

اسماعیل ابراهیمی در مراسم بزرگداشت روز فیزیوتراپی ایران اظهار داشت: جامعه پزشکی بدون کار فیزیوتراپی نمی تواند سلامت کامل جامعه را تامین کند.

ابراهیمی با بیان اینکه در فیزیوتراپی ارائه تمرینات نیازمند تخصص است، خاطرنشان کرد: صرفا از روی بروشور و کتابچه در اختیار بیمار قرار دادن آن نتیجه مطلوب را منعکس نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه فیزیوتراپی در کشور در وضعیت عالی قرار دارد، افزود: آموزش فیزیوتراپی در کشور در شرایط مناسبی است.

ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از ورزش ها صدمه زا هستند، تصریح کرد: باید به جامعه ورزشی بقبولانیم که هر ورزشی برای هر سنی مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه واقعا ورزش هرچه بیشتر، بهتر نیست، یادآور شد: فیزیوتراپها باید جامعه ورزشی را زیر چتر خود بگیرند.

رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با بیان اینکه ورزش برای تامین سلامت است، اظهار داشت: ورزش مخرب سلامت جامعه را تهدید می کند و در ورزش علمی اصل سلامت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با مناسب ارزیابی کردن وضعیت فیزیوتراپی در مازندران افزود: فیزیوتراپهای مازنی از سطح بالای علمی در کشور برخوردار هستند.

ابراهیمی اعضای انجمن فیزیوتراپی کشور را بیش از چهار هزار نفر اعلام کرد.

75 درصد از نیازمندان به فیزیوتراپی به مراکز خصوصی مراجعه می کنند

رئیس انجمن فیزیوتراپی مازندران با اشاره به اینکه 120 مرکز خصوصی و 28 مرکز دولتی در مازندران فعالیت می کنند، گفت: 75 درصد از نیازمندان به فیزیوتراپی به مراکز خصوصی مراجعه می کنند.

سید کمال حسینی افزود: حدود شش هزار نفر در مراکز فیزیوتراپی کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی از تهیه نرم افزار جامع فیزیوتراپی توسط این مرکز خبر داد و یادآور شد: این نرم افزار در جهت رسیدن به اهداف آموزشی انجمن فیزیوتراپی مازندران تهیه شده است.

حسینی با اشاره به اینکه اخلاق حرفه ای بسط سلامت جامعه را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: انجمن فیزیوتراپی مازندران نگاه کامل و جامعی به مقوله سلامت دارد که منظور از آن سلامت جسمی، روانی و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: حفظ استقلال عملکردی جسمانی، کاهش درد نواقص جسمانی، درمان معلولیتها و محدودیتهای موجود و ارتقای سلامت جسمانی و بهداشت از جمله اهداف انجمنهای فیزیوتراپی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.